Dynamic model of experiential learning = Education for the 21st century, Environment, Sustainability and Health

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Dynamický model zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století, udržitelný rozvoj a zdraví
Autoři

JEDLIČKOVÁ Helena

Rok publikování 2008
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace práce se zabývá významem vzdělávání pro udržitelný rozvoj s využitím zkušenostního učení, informatiky a výpočetní techniky v úspěšné implementaci nejvýznamnější hypertextové technologie vzdělávání: e learningu. Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 až 2008 bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Základem je pedagogický konstruktivismus s využitím e learningu v integrovaném přírodovědném vzdělávání. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info