Přípravné třídy z pohledu učitelů prvního studpně
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Svatoš, T.; Doležalová, J. Pedagogocký výzkum jako podpora proměny současné školy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Teachers assistants; quality research; Romani pupil; socially handicapped groups. |
Popis | Příspěvek seznamuje s výsledky z jedné kvalitativně orientované výzkumné sondy, kterou jsme realizovali s učiteli prvního stupně. Naším výzkumným cílem bylo zjistit, jak hodnotí význam (smysl) přípravných tříd pedagogové, kteří pracují s dětmi, jež absolvovaly přípravný ročník a mají možnost srovnání s těmi, které nastoupily přímo do první třídy ZŠ. Vzhledem k největšímu zastoupení romských žáků se ve výkladu zaměříme na specifika této cílové skupiny. |
Související projekty: |