Reading Skills of Students of Faculties of Education
Název česky | Čtenářské dovednosti studentů pedagogických fakult |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Checkpoint Literacy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.literacyeurope.org/IDEC/index.php?option=com_content&task=view&id=98&Itemid=47 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | reading literacy; reading strategies; learning styles |
Popis | V příspěvku představujeme výzkum čtenářských dovedností studentů pedagogických fakult v Brně a Hradci Králové. Zkoumány byly čtenářské strategie studenta prvních ročníků. Prostřednictvím dotazníků byly zjišťovány čtenářské strategie studentů, způsoby učení z textu a čtenářské a učební strategie podporované při studiu na středních školách. Čeští žáci v mezinárodních výzkumech PISA a PIRLS dosahují jen průměrných výsledků, z čehož usuzujeme na jejich nedostatečnou přípravu pro práci s texty ze strany učitelů. |
Související projekty: |