VÝUKA LEZENÍ NA ZŠ A SŠ – UMĚLÉ HOROLEZECKÉ STĚNY

Optimální skladba výukové jednotky

Při výuce sportovního lezení vždy důsledně dodržujeme skladbu výukové jednotky ve formě rozcvičení, hlavní část – věnovaná metodice, rozvoji techniky lezeckého pohybu a maximální síle, až po té rozvoji vytrvalosti, na závěr pak doporučujeme vždy provést jednoduché kompenzační cvičení.

Vlastní výuky lezeckého pohybu doporučujeme zahajovat formou her a boulderingu bez využití jistících prostředků a lezení s lanem zařazujeme až po zvládnutí základů lezeckého pohybu.


Kapitoly:

Na hřišti i na vodě být s dětmi vždy v pohodě |
Fakulta sportovních studií |
Masarykova univerzita |
Logo Fakulty sportovních studií
| Copyright © 2011, Fakulta sportovních studií
| Počítadlo návštěv: 57564 návštěvníků od 27. 11. 2011 (z toho 1076 z FSpS).
| © Code: Jiří Krejčí, Petr Zaoral; Design: V.Kotarová, M.Blažová
Creative Commons License VÝUKA LEZENÍ NA ZŠ A SŠ – UMĚLÉ HOROLEZECKÉ STĚNY by Mgr. Radek Lienerth, Mgr. Jiří Baláš, Ph.D., Mgr. Zdeňka Kubíková, Ph.D. Mgr. Martina Bernaciková, Ph.D is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Based on a work at http://www.fsps.muni.cz/sdetmivpohode/kurzy/horosteny/.
Investice do vzdělávání