Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | mixed methods design; mixed methods; qualitative research; quantitative research; methodology; educational research; research design |
Přiložené soubory | |
Popis | Smíšený výzkum je jedním z nových a závažných témat metodologie sociálních věd. Vzhledem k typickým výzkumným otázkám se jedná o zásadní design výzkumu pedagogických disciplín, zejména pedagogické evaluace. Stručně naznačujeme historii smíšeného výzkumu, jeho současné pojetí, kritéria jeho závažnosti a rozšíření, vybrané a zajímavé oblasti jeho přínosu pro pedagogický výzkum a otázky odpovídající české terminologie. Vycházíme z dosavadních výsledků výzkumu v dané oblasti. |
Související projekty: |