CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠMERDOVÁ Dana

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace ŠMERDOVÁ, Dana. CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce. In Janík, T.,Minaříková, E. a kol.Video v učitelském vzdělávání:teoretická východiska, aplikace,výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 153-173, 20 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
Popis V kapitole je představen CPV videoweb: Modul výukové komunikace a interakce. Jedná se o elektronické učební prostředí využívající videozáznamy zaměřené na výukovou komunikaci a interakci učitele se žáky. Slouží jako nástroj rozšiřující a prohlubující výuku v seminářích a zároveň jako výzkumný nástroj.Jeho cílem je zjišťovat pojetí výukové komunikace a interakce studentů učitelství. Soustředí se především na jejich praktické dovednosti pozorovat, popisovat a interpretovat komunikaci učitelů se žáky v reálných školních třídách, a prozkoumává tak interpretačně postojové orientace studentů učitelství. Dalším cílem projektu je na základě bližšího poznání těchto jevů nastínit možnosti, jak s využitím prvků metody videotrénink interakcí (dále jen VTI) v kombinaci s e-learningem tuto oblast u studentů učitelství dále zkoumat a rozvíjet.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies