Preschools and their approach to health
Název česky | Mateřské školy a přístup ke zdraví |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SCHOOL AND HEALTH 21. Health Literacy through Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Curriculum of preschool; health promoting preschool; preschool focusing movement; Montessori preschool; project Schools for health |
Popis | Článek předkládá srovnání čtyř brněnských mateřských škol (běžná MŠ, MŠ podporující zdraví, MŠ zaměřující se na pohyb a Montessori MŠ) z hlediska kurikulárního a také z hlediska experimentálního. První část článku vytyčuje hlavní priority programu „Škola podporující zdraví“, které jsou srovnávány se školními vzdělávacími plány jednotlivých mateřských škol. Druhá část předkládá vyhodnocení pozorování jednoho dopoledního programu. Cílem článku je předložit sondu z různých prostředí mateřských škol a jejich přístupu a vedení ke zdraví. |
Související projekty: |