Ausgewählte Spannungsfelder der Schulreform in der Tschechischen Republik: Neue Herausforderungen an die pädagogische Profession
Název česky | Vybrané problémy školské reformy v České republice: Nové výzvy pro pedagogické profese |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V kapitola jsou teamatizovány problémy a dilemata školské reformy aktuálně probíhající v České republice. Autoři objasňují, že dilemata, s nimiž jsou učitelé konfrotováni, jsou ve srovnání s jinými pedagogickými profesemi specifická. Přesto vykazují určité obecné rysy, jejich analýzou se lze dobrat hlubšího porozumění škole jako instituci. Jako problematická se jeví především realizace reformních cílů ve školní praxi. Další dilemata se týkají nových úloh, povinností a odpovědností, které jsou v rámci reformy na učitele delegovány. |
Související projekty: |