Metoda cloze-testu jako nástroje na zjišťování porozumění uměleckému textu žáky cizinci na 2. stupni ZŠ

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SIEGLOVÁ Naděžda

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Czech school;Czech pupils and pupils foreigners; understanding of artistic text; tests of understanding; cloze test; interpretation of results of cloze tests
Popis : Stať se zaměřuje na zjišťování porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci. Byla zvolena metoda cloze-testu. Text pro cloze test byl vybrán z populární knihy Joan Rawlingové.Výzkum zjišťoval vztah mezi výsledky v cloze-testu a charakteristikami žáků, danými především výchozím mateřským jazykem žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info