The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies
Název česky | Analýza genderových rozdílů v použití strategií učení se cizímu jazyku |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V prezentaci je představen komplexní výzkum vztahu použití strategií učení se cizímu jazyku (FLLS) a genderu. Výzkum byl proveden v pátých a devátých ročnících základních škol a na gymnáziích. Výzkum je zasazen v teoretickém rámci taxonomie strategií podle L.R. Oxfordové (1990) a využívá jejího dotazníku (SILL) doplněného o vlastní dotazník. Korelace mezi využíváním strategií a pohlavím žáků jsou analyzovány pomocí Spearmanova korelačního koeficientu. V příspěvku jsou prezentovány výsledky těchto analýz. |
Související projekty: |