VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova flash; interactive; animation; communication; e-learning
Popis Výukové simulace patří mezi velmi užitečné studijní opory. Jejich význam se neomezuje pouze na technické obory. V současné době se pro jejich tvorbu s výhodou využívá Adobe Flash. Tento nástroj patří mezi špičkové nástroje. Lze s ním vytvářet nejen simulace pracující na netu, ale i desktopové aplikace, nebo grafické interfaces pro různé programy vytvářené například ve VisualStudiu, C# apod. S přicházejícím Flash Playerem 10 dokonce i 3D. ActionScript 3 je plně objektově orientovaný a přinesl až desetinásobné zrychlení přehrávání SWF animací. Vytváření simulací je třeba také maximálně přizpůsobit současným požadavkům. Měly by být dynamické a snadno modifikovatelné. Je třeba aby byla možná týmová práce při jejich vytváření. To vše klade důraz na jejich vnitřní strukturu. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu z možností, jak tyto požadavky splnit používání objektů s vlastní inteligencí.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info