Vytváření kategoriálního systému pro analýzu jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VI. Sborník příspěvků z VI. ročníku studentské vědecké konference |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | integrated skills, language skills, category system, coding, communicative competence, opportunities to learn, videostudy, CPV videostudy of English |
Popis | Příspěvek představuje připravovanou disertační práci z oblasti výzkumu zaměřeného na procesy výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Těžištěm příspěvku je problematika vytváření kategoriálního systému pro popis hodin z hlediska zastoupení příležitostí k rozvíjení základních jazykových dovedností. Poukázáno bude na problémy aplikace tří verzí kategoriálního systému. |
Související projekty: |