On the dynamic nature of physics teachers pedagogical content knowledge
Název česky | K dynamické povaze didaktických znalostí obsahu u učitele fyziky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Orbis scholae |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.orbisscholae.cz/archiv/2009_02.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | content representation; pedagogical content knowledge; physics teaching; video study |
Popis | Studie se zaměřuje na didaktické znalosti obsahu učitelů fyziky na 2. stupni základní školy. Cílem studie analyzovat povahu učitelových didaktických znalostí obsahu, a to na základě videozáznamu 27 vyučovacích hodin fyziky k tématu skládání sil. Autoři předkládají typologii reprezentací obsahu. Z nálezů je patrné, že učitelé využívají různých reprezntací obsahu, což dokládá jejich disponovanost jejich didaktickými znalostmi obsahu. |
Související projekty: |