Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Klenková, J., Vítková, M. (eds.). Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | neurology epilepsy pupil with special educational needs pupils with special educational needs |
Popis | Stať je zaměřená na analýzu potřeb studentů učitelství pro základní a střední školy se studijním oborem speciální pedagogika při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně se zdravotním postižením a chronickým onemocněním, v komparaci s poznatky studentů bez studijního oboru speciální pedagogika, s cílem navrhnout na základě výsledků výzkumného šetření optimální řešení pro zvýšení jejich odborných kompetencí v oblasti speciálně pedagogické podpory žáků s epilepsií, diferencovaně podle potřeb jednotlivých skupin studentů. |
Související projekty: |