DIVERSITY AND CLASSIFICATION PRODUCTS OF NATURE IN THE EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
Název česky | DIVERZITA A KLASIFIKACE PŘÍRODNIN VE VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU.Sonda biologických a geologických znalostí absolventů středních škol na PdF Univerzity v Lublani a PdF v Brně pro teorii a praxi profesionálního vzdělávání učitelů dle Bílé knih |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Action research at European universities. Knowledge base of teaching. Professional knowledge |
Popis | Prezentace dílčích výsledků srovnávacího výzkumu o úrovni znalostí biologické a geologické oblasti učiva absolventů středních škol, nastupujících do prvních ročníků na PdF v Lublani Slovinsko a na PdF MU v Brně ČR. Výzkum prekonceptů znalostní báze studentů učitelství pro primární vzdělávání, získaných na základě dotazníkového šetření, umožňuje realizaci inovací v přípravě učitelů dle Bílé knihy EU a rozvoj spolupráce v programu ERASMUS. |
Související projekty: |