Podmínky pro vzdělávání a strategie výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | school curriculum; teaching pupils with special educational needs; integration; integrational process; conditions for education; policy education. |
Popis | Příspěvek popisuje požadavky na podmínky vzdělávání zdravotně postižených žáků stanovené Rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání a výsledek kvalitativní obsahové analýzy školních vzdělávacích programů vybraného vzorku základních škol. Prostřednictvím pojmových map poukazujeme na získaná data i rozdíly ve způsobu zpracování podmínek pro danou skupinu žáků ve školních vzdělávacích programech. |
Související projekty: |