PŘÍPRAVA UČITELŮ V DEKÁDĚ VZDĚLÁVÁNÍ A VÝCHOVY K UDRŽITELNÉMU ROZVOJI V PŘEDMĚTU SOMATOLOGIE POMOCÍ NOVĚ KONCIPOVANÝCH SKRIPT.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Speciální otázky oborových didaktik a příprava učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Education - textbooks - Department of Family Education and Health Education - somatology - interaction between student and teacher - exercises. |
Popis | Nová etapa ve výchově a vzděláváni si mimo jiné žádá i novou koncepci učebních textů. Vyučující katedry rodinné výchovy a výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v Brně vytvořili speciální výukový materiál, s jehož pomocí si mají studenti prvého ročníku osvojit znalosti z předmětu somatologie. Skripta sledují zvýšení interakce učitele a studenta. Proto obsahuje každé cvičení dostatek otázek a cvičení na zpětnou vazbu. Kontrola je zajištěna již během procvičování a v závěru hodiny. Prezentace bude obsahovat názornou ukázku několika cvičení. |
Související projekty: |