Home education (home schooling) as a social and pedagogical phenomenon in potential support of healthy development of the child

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Domácí vzdělávání (domácí škola) jako sociálně - pedagogický fenomén potenciální podpory zdravého vývoje dítěte
Autoři

STŘELEC Stanislav

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference SZERLAG, A. (ED.).Edukacja obywatelska w spoleczenstwach wielokulturowych
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova home education; home schooling; individual education; the options to educational concepts; the healthy development of the child
Popis Domácí vzdělávání je jednou z variant individuálního vzdělávání probíhajícího zpravidla v rodinném prostředí. Vzděláván bývá jeden nebo více žáků, většinou sourozenců. Vzdělávajícími jsou nejčastěji rodiče, zřídka prarodiče, případně domácí učitelé. Domácí vzdělávání chápeme v podmínkách českého školství jako jednu z alternativních edukačních koncepcí, pro jejíž realizaci se otevřel prostor po změnách v našem společensko-politickém systému po roce 1989. Domácí vzdělávání je zároveň trendem, který vzbudil značnou pozornost odborné i laické veřejnosti ve světě i v České republice (ČR).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info