CPV Video Study of English: Realised curriculum analysis in Czech lower-secondary classrooms.
Název česky | CPV videostudie angličtiny: výzkum realizovaného kurikula na 2. stupni českých základních škol |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | video study; English as a foreign language; research on teaching |
Popis | Český pedagogický výzkum se v minulosti koncentroval na zkoumání vstupů (dispozice, postoje) a výstupů (výsledky testů, získané znalosti) vyučovacího procesu nebo na kontext a prostředky (kurikulární dokumenty, učebnice, klima). Výjimečně byla zkoumána procesuální dimenze výuky. cílem tohoto příspěvku je představit výzkumný design a metodologii výzkumného projektu CPV videostudie angličtiny, jehož cílem je analyzovat procesuální dimenzi výuky anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice, a který je prováděn Centrem pedagogického výzkumu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. |
Související projekty: |