Reading Strategies and the development of Reading Skills of primary school pupils in the Czech Republic
Název česky | Čtenářské strategie a čtenářské dovednosti žáků 1.stupně ZŠ v ČR |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2007 |
Druh | Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V příspěvku popisujeme průběh a výsledky výzkumu, který proběhl v roce 2005/6. Výzkum navazuje na výsledky mezinárodního výzkumu PIRLS. Byly testovány čtenářské dovednosti žáků (279 žáků ze 7 škol) v posledním roce docházky na prvním stupni. Ve výzkumu byla použita kombinace metod kvantitativního a kvalitativního přístupu. Bylo využito žákovského dotazníku a testu čtenářských dovedností. Na základě výsledků těchto metod byli vybráni žáci pro další testování. |
Související projekty: |