Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství (se zvláštním zřetelem k podpoře zdraví žáků)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2005 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumných problémech studentů doktorských studijních programů. Sborník z konference |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | form teacher; educational role of class teacher; teacher s personal dispositions; teacher s cooperation with parents |
Popis | Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Předmětem tohoto disertačního výzkumného projektu bude deskripce výzkumných strategií a metod vhodných pro popis funkce třídního učitele. |
Související projekty: |