"Ráda bych Vám pomohla, ale ..." Dilemata práce s klienty v organizacích.

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MUSIL Libor

Rok publikování 2004
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Kniha je věnována otázce: "Která dilemata práce přístupu ke klientům mohou být podle dosavadního výzkumu pro pracovníky služeb sociální práce důležitá a jak jsou tito pracovníci zvyklí je v organizacích, kde pracují, řešit?" Autor popisuje "všední"(komplexní a zjednodušené cíle, množství a kvalita, neutralita a favoritismus, jednostrannost a symetrie vztahu s klientem, procedurální a situační přístup, materiální a nemateriální pomoc, zasáhnout a nezasáhnout) a "strategická"(veřejný a dílčí zájem, bezprostřední a zprostředkované cíle, řešení případu a sociální změna, změna klienta a změna prostředí) dilemata práce s klientem v organizacích služeb sociální práce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info