Předběžné výsledky kvalitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LANGEROVÁ Petra

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster shrnul předběžné výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT. V kvantitativní fázi bylo zjištěno 5 preferovaných způsobů učení, 3 na synoptickém a 2 na ektenickém pólu. Pro rozhovor byli vybráni studenti, kteří se ve svých odpovědích v dotazníku nejvíce ztotožňovali s výše uvedenými preferovanými způsoby učení. Cílem rozhovorů bylo zjistit, jak konkrétně se studenti učí, zda jsou tímto způsobem úspěšní a jestli by byli ochotni způsob učení změnit, kdyby tím dosáhli úspěchu. Většina z nich uvedla, že se svým způsobem učí úspěšně, a ke změně ochotni většinou nejsou, protože to zkusili a nedařilo se jim to.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info