Moc ve výuce: perspektiva smíšeného výzkumu

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2018
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Vyžádaná přednáška Moc ve výuce: perspektiva smíšeného výzkumu v rámci seriálu workshopů pro doktorandy v jarním semestru 2018 na PedF MU. Anotace: Moc učitele spočívá v ovlivňování postojů a jednání žáků, proto ji lze chápat jako jádrovou oblast výukového procesu. V tomto workshopu se zamyslíme nad rozdíly mezi mocí a autoritou a popíšeme mocenské báze učitele, které vysvětlují, proč žáci (ne)plní učitelovy pokyny. Problematika moci ve školní třídě bude ilustrována na ukázkách z výzkumu studentů učitelství na praxi, který jsme realizovali ve smíšeném designu. Účastníci workshopu se seznámí s dotazníkem meřícím báze moci učitele a s možnostmi propojování kvantitativních a kvalitativních dat.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info