Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FRAJER Jindřich HERCIK Jan STODŮLKA Martin

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Geografické rozhledy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova fishponds; field education; geography; interdisciplinarity; Czechia
Popis Rybníky se řadí mezi významné a zároveň známé krajinné prvky Česka. Všeobecné povědomí o jejich roli a funkci v krajině a zároveň jejich prostorová distribuce na takřka celém území našeho státu, z nich činí také velmi vhodné lokality k terénní výuce na základních i středních školách. V následujícím textu se zabýváme náměty spojené s rybníky pro terénní výuku geografie a uvádíme rovněž praktické ukázky pro její přípravu, spolu s možným interdisciplinárním přesahem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info