Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Geografické rozhledy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | fishponds; field education; geography; interdisciplinarity; Czechia |
Popis | Rybníky se řadí mezi významné a zároveň známé krajinné prvky Česka. Všeobecné povědomí o jejich roli a funkci v krajině a zároveň jejich prostorová distribuce na takřka celém území našeho státu, z nich činí také velmi vhodné lokality k terénní výuce na základních i středních školách. V následujícím textu se zabýváme náměty spojené s rybníky pro terénní výuku geografie a uvádíme rovněž praktické ukázky pro její přípravu, spolu s možným interdisciplinárním přesahem. |
Související projekty: |