Persvazivní moc barev v bulvární sportovní publicistice

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠURÁŇOVÁ Pavla

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Slavica iuvenum XVII. : Mezinárodní setkání mladých slavistů
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Mezinárodní setkání mladých slavistů
Obor Jazykověda
Klíčová slova stylistics; analysis; persuasion; nonverbal means; tabloid; sports journalism
Popis Článek se zabývá jedním z neverbálních prvků - barevnosti - v bulvární sportovní publicistice. Na konkrétních případech ukazuje, jak se barvy podílejí na procesu persvaze a jakým způsobem ovlivňují podobu stylu bulvární sportovní publicistiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info