Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky?

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SUCHÁČEK Petr

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis V příspěvku si kladu za cíl představit výsledky výzkumu, který probíhal v rámci výuky předmětu pedagogická komunikace a byl zaměřen na studenty učitelství přírodovědných předmětů. Studenti měli za úkol implementovat v maximální možné míře prvky dialogického vyučování (otevřené otázky vyšší kognitivní náročnosti - OO VKP, uptake a otevřená diskuze- OD) do svého mikrovyučování (15 minutová výuka pro spolužáky). Studenti byli úspěšní v různé míře a dají se rozdělit do třech skupin. V čem se skupiny liší, bude také diskutováno.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info