The way of life of prehistoric people of environmental understanding of pupils of fourth grade primary school (the theoretical and empirical reflection of the educational programme)
Název česky | Způsob života pravěkých lidí jako zdroj environmentálního poznání žáků čtvrté třídy základní školy |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Przegląd Pedagogiczny |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.przegladpedagogiczny.ukw.edu.pl |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | educational programme; gatherers and hunters; grounded theory; primary pedagogy; relationship between nature and culture |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek přináší příklad provázanosti vlastivědného učiva s environmentální problematikou. Kvalitativní analýza autorského výukového programu Pravěk – život sběračů a lovců, postaveného na konstruktivistických principech a psychosomatickém zapojení žáků, ukazuje možnosti propojení vzdělávacího a výchovného potenciálu zvoleného výukového tématu. Záznam závěrečné slovní reflexe doplněný fotografiemi živých obrazů ukazuje kognitivní náročnost výuky v širších environmentálních souvislostech. |
Související projekty: |