Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Digitální knihovna FF |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-3 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | school assessment; methods and forms of assessment; evaluative situation; verbal assessment; classification; assessment of art work; art lessons; art teacher |
Popis | Cílem článku vycházejícího z šířeji zaměřené zakotvené teorie je popsat škálu hodnoticích situací vznikajících z učitelovy iniciativy na hodinách výtvarné výchovy realizovaných na druhém stupni základních škol. Text nejprve představuje škálu hodnoticích situací ve výtvarné výchově, a poté ukáže čtyři obecnější přístupy, jimiž se učitelé s hodnocením vyrovnávají. |
Související projekty: |