Web 2.0 ve vzdělávání

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Fakultu informatiky. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PITNER Tomáš

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova person-centered technology-enhanced learning; learning patterns; Web 2.0
Popis Článek je příspěvkem do diskuse, jaké místo ve výuce mají služby Webu 2.0, jako např. sociální sítě, komunikační a kreativní nástroje tvorby a sdílení obsahu v době rozvinutého využívání v reálném životě většiny aktivních lidí. Kromě nesporných pozitiv má výukové užití své limity jak technologické či ekonomické, a nabízí nikoli neomezené přínosy. Na zkušenostech ze dvou pracovišť s odlišnou tradicí se snaží ukázat pro každý z vybraných vzorů technologicky podpořené výuky dobré příklady vč. vhodných služeb k přímému použití a poukázat na úskalí s tímto typem podpory spojená.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info