Informace o projektu
Inovace předmětů: Psychologie pro učitele a Psychologie pro bezpečnostní složky s důrazem na simulační výuku
(INpsych)
- Kód projektu
- MUNI/IVV/0876/2024
- Období řešení
- 7/2024 - 6/2025
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Inovace ve výuce
- Fakulta / Pracoviště MU
- Fakulta sportovních studií
Inovace předmětů: Psychologie pro učitele a Psychologie pro bezpečnostní složky s důrazem na simulační výuku si klade za cíle integrovat simulační výuky do stávajících předmětů se záměrem posílit schopnosti studentů zvládat konfliktní, vypjaté a nenadálé situace v jejich budoucím povolání, pracovat s emocemi svými i druhých, dávat zpětnou vazbu přiměřenou situaci a přitom si udržet požadovaný standart faktických znalostí, u kterých je ovšem primární schopnost jejich aplikace v reálných situacích.
Skrze inovativní výukové metody bude důraz kladen na:
Vývoj a aplikaci scénářů role-play aktivit ve spolupráci se školními psychology a odborníky na řešení konfliktů.
Nácvik dovedností zvládání konfliktů s rodiči nebo žáky u budoucích učitelů.
Rozvoj komunikačních dovedností pro řešení krizových situací.
Příprava studentů bezpečnostních oborů na krizové intervence.
Vznik E-learningové podpory.