Informace o projektu
Inovace předmětů: Psychologie pro učitele a Psychologie pro bezpečnostní složky s důrazem na simulační výuku (INpsych)

Kód projektu
MUNI/IVV/0876/2024
Období řešení
7/2024 - 6/2025
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Fakulta sportovních studií

Inovace předmětů: Psychologie pro učitele a Psychologie pro bezpečnostní složky s důrazem na simulační výuku si klade za cíle integrovat simulační výuky do stávajících předmětů se záměrem posílit schopnosti studentů zvládat konfliktní, vypjaté a nenadálé situace v jejich budoucím povolání, pracovat s emocemi svými i druhých, dávat zpětnou vazbu přiměřenou situaci a přitom si udržet požadovaný standart faktických znalostí, u kterých je ovšem primární schopnost jejich aplikace v reálných situacích.

Skrze inovativní výukové metody bude důraz kladen na:
Vývoj a aplikaci scénářů role-play aktivit ve spolupráci se školními psychology a odborníky na řešení konfliktů.
Nácvik dovedností zvládání konfliktů s rodiči nebo žáky u budoucích učitelů.
Rozvoj komunikačních dovedností pro řešení krizových situací.
Příprava studentů bezpečnostních oborů na krizové intervence.
Vznik E-learningové podpory.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info