Informace o projektu
Prevalence přetrvávajících primárních reflexů a dyspraxie u dětí na prvním stupni základních škol
- Kód projektu
- MUNI/A/1353/2019
- Období řešení
- 1/2020 - 12/2020
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta sportovních studií
- Mgr. Leoš Daněk
- Mgr. Bc. Kateřina Daňková
- Mgr. Dominik Puda
- Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
- Mgr. Petra Solarská
- Mgr. Nikola Stračárová
- Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
Nové inkluzivní trendy vyžadují od pedagogů stálé prohlubování znalostí v oblasti inovací učebních metod s ohledem na speciální vzdělávací potřeby žáků. Na základě výsledků současných výzkumů mohou přetrvávající primární reflexy negativně ovlivňovat učební proces a být příčinou specifických poruch učen - dyslexie, dysgrafie, ADHD, ADD.dyspraxie. Právě dyspraxie se dostává do popředí zájmu odborníků v oblasti kinantropologie. Tento projekt si klade za hlavní cíl zmapovat výskyt přetrvávajících primárních reflexů a dyspraxie u dětí na 1. stupni ZŠ.
Publikace
Počet publikací: 1
2021
-
PROBLEMATIKA PŘETRVÁVAJÍCÍCH PRIMÁRNÍCH REFLEXŮ U ŽÁKŮ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Studia Kinanthropologica, rok: 2021, ročník: 2020, vydání: 21