Sociálně vyloučení v procesu mezigenerační učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Intergenerational learning; social exclusion; Roma |
Popis | Příspěvek je dílčí výstupem mého disertačního projektu, který je zacílen na popis a analýzu mezigeneračního učení u sociálně vyloučených osob. Téma sociálního vyloučení, jakožto konceptu, který je v dnešní době jedním z hlavních témat diskusí o sociálních systémech a boji s chudobou napříč celou Evropskou unií se zde propojuje s tématem mezigenerační transmise, konkrétně u osob, které se jsou výše jmenovaným jevem zasaženy nebo ohroženy. Příspěve akcentuje zejména teoretická váchodiska výzkumu a jeho první metodologické kroky, jak na úrovni kvantitativní, tak kvalitativní. |
Související projekty: |