Škola jako komunita profesního učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Škola - statický element v sociálnej dynamike |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | school;community;learning;organization |
Popis | V posledních dekádách jsme svědky intenzivních diskusí o škole a jejím rozvoji na úrovni organizační a institucionální jako o klíčovém prvku změn ve vzdělávání. Cílem textu je poukázat na východiska a klíčové momenty uvažování o škole jako komunitě profesního učení a přezkoumat koncept komunit profesního učení coby alternativní interpretaci týchž procesů, o kterých se hovoří jako o organizačním učení. Cílem je také prezentovat interpretační sílu konceptu na materiálu z empirického výzkumu, konkrétně na výsledcích průběžných analýz z autory realizované případové studie. |
Související projekty: |