Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | primary education;primary school teacher; inklusive school; inclusive teacher; inklusive competence; education of pupils with special educational needs |
Popis | Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru. |
Související projekty: |