Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lucie

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis U dětí se spinální svalovou atrofií je třeba věnovat velkou pozornost vzdělávání. Vzhledem k tomu, že zde nedochází k postižení v oblasti kognitivní, je možný a vhodný integrativní způsob vzdělávání, při kterém je však nutná zvýšená míra podpory. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření, analýzu konkrétního případu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info