Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research
Popis Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování. Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info