Modern Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Moderní přístupy k hodnocení žáků s SPU v cizojazyčné výuce
Autoři

HANUŠOVÁ Světlana

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčném vyučování zdůrazňují význam hodnocení podporujícího učení. Cílem této kapitoly je poskytnout vhled do problematiky hodnocení žáků se specifickými poruchami učení (SPU) v cizojazyčném vyučování. Kapitola přinese také parciální výsledky výzkumné studie, která se zaměřila na pohled učitele na danou problematiku. Budou srovnány dvě využité výzkumné metody: dotazníkové šetření a ohnisková skupina.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info