Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV [CD-ROM]. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | organizational learning;learning organization;school culture;school development;leadership;management |
Popis | V příspěvku představujeme výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (financovaný GA ČR, 2010–2012), jehož cílem je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Přinášíme první teoretické analýzy definic organizačního učení se záměrem rozpoznat a pojmenovat základní definiční znaky procesů organizačního učení, které se stanou základem pro empirická šetření realizovaná v rámci zmíněného projektu. |
Související projekty: |