Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Inclusive Education Pupils with Special Needs Secondary School
Popis Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info