Vazba mezi systémem vzdělávacích cílů a reálných výukových výstupů na příkladu učiva o funkcích na ZŠ

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2010
Druh Účelové publikace
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Učivo o funkcích patří k nejobtížnějším částem školské matematiky. Zároveň se jedná o učivo, které je užitečné pro život každého člověka. Proto je důležité věnovat tomuto učivu pozornost a dbát na to, aby byly plněny cíle, které jsou pro učivo funkcí stanoveny. Práce se zabývá problematikou osvojování vědomostí a dovedností v oblasti funkcí žáků základní školy. Při výzkumu je využívána kombinace dvou výzkumných metod: didaktického testu a pedagogického experimetu. Ze zjištěných výsledků našeho výzkumu vyplývá potřeba změny přístupu k výuce funkcí. Tato inovace by měla být zařazena do pregraduální přípravy učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info