Připravenost na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VAĎUROVÁ Helena PANČOCHA Karel

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola vymezuje pojem inkluzivní vzdělávání; jeho východiska a obsah z pohledu mezinárodních dokumentů a přístupů. Pojem inkluzivní vzdělávání je následně analyzován z pohledu aktuální české legislativy. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující připravenost pedagogických pracovníků na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí z pohledu pedagogických pracovníků v základních školách v severomoravském regionu. Příspěvek prezentuje dílčí výstupy výzkumu probíhajícího v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na PdF MU.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info