I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova effective and interesting learning MyIMLE; intelligent animation
Popis Současná generace se stále víc věnuje hrám a již velmi brzy umí pracovat s IT. Jejich technické dovednosti a znalosti jsou však malé. Tento problém významně neřeší ani základní škola. Děti tedy často ani nezjistí, že mají vlohy být zručnými řemeslníky nebo techniky. Z toho důvodu školy s technickým zaměřením jen těžko hledají schopné a motivované zájemce o studium. Jak tuto smutnou bilanci obrátit? Jedna z cest je využít k tomu her. Obrátit gamblerství v efektivní, zajímavé a poutavé učení. Využít schopnosti mládeže pracovat s IT. V současné době existuje mnoho možností, jak výukové hry vytvořit. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu zajímavou možnost využití interaktivních Flash animací pro tvorbu interaktivních studijních opor propojených s externími systémy. Zkoumá možnosti využití.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info