Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova MyIMLE;interactive support connected to real systems;reeducation;Flash animations
Popis Reedukace žáků se speciálními potřebami je prováděna mnoha způsoby za použití různých nástrojů a prostředků. Pro tyto účely je často využíván speciální drahý hardware se speciálním softwarem. Na naší katedře vyvíjíme interaktivní multimediální výukový systém, který umožňuje propojení Flash animací s reálnými systémy. Hardware pro tento systém je levný a lze jej často vyrobit i vlastními silami. Software je vytvářen ve Flash a mohou jej tedy snadno vytvářet kreativní uživatelé sami. Propojení multimediálních interaktivních animací s externími systémy může zvýšit motivaci žáka k procvičování potřebných činností a tím zlepšit výsledný efekt. Příspěvek je přípravnou částí výzkumu prováděného v rámci výzkumného záměru.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info