Učím žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, umím to?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzívní vzdělávání v primární škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Teacher; education; teacher education; counseling system; integration; pupil with special educational needs |
Popis | Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výzkum byl realizovám v roce 2010 a zjistil, jak se učitelé staví k integraci a co považují za důležité, jsou-li děti se zdravotním postižením integrovány do škol hlavního vzdělávacího proudu. Autorka se opírá o vědecké poznatky a o vlastní zkušenosti s výukou chlapce se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Související projekty: |