Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ioste14.org/about-symposium/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova family science and technology education; hands-on experiments; lifelong education; motivation in science and technology education; daily and safe living
Popis Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání jako výstup našeho konstrukčního výzkumu je inovativní výuková strategie pro děti a dospělé. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání je definováno jako přenos přírodovědných a technických vědomostí a dovedností ze školy do rodin žáků. Hands-on aktivity založené na jednoduchých předmětech, které jsou doma, hrají významnou roli. Vhodný vzdělávací obsah je denní a bezpečný život. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání také pomáhá vyhledávat a rozvíjet nadané studenty.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info