Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BLAŽKOVÁ Růžena VAŇUROVÁ Milena

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Matematika 4 - Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova teaching mathematics; highly gifted pupil; pupil with specific learning disability
Popis V prezentované sondě jsou zachyceny výkonové rozpory u matematicky nadaného žáka s poruchou v oblasti čtení a částečně i psaní. Byl sledován průběh řešení matematických úloh různého zaměření s různými možnostmi postupů. Cílem je upozornit na dílčí výkonové zvláštnosti, které by mohly vést méně empatického pedagoga ke znevýhodnění žáka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info