K problematice výzkumu komunikačních aspektů výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. (eds.) Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na zakladní škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ped.muni.cz/wsedu/index.php?p=vyzkum-publikace-martinec |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | communication; edication; pupil; language; dyslexia; research |
Popis | Příspěvek reprezentuje některá dílčí stanoviska k aktuálním problémům v komunikaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsah článku uvádí výčet některých problémových bodů v komunikačním procesu, na které poukazuje současná pedagogická zkušenost, a zaměřuje se na stanovení dalších cílů výzkumu v oblasti metod a forem pedagogické práce a priority ve vztahu k cílovým skupinám žáků. |
Související projekty: |