Využití technologie DiV při výuce IT

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – se sociálním znevýhodněním
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Flash animation; interactive;teaching materials;study support
Popis Při výuce informatických disciplín, ať už je to programování, nebo uživatelské využití počítačů, je velmi často různorodá úroveň znalostí studentů. Z toho důvodu je třeba použít co nejefektivnějšího způsobu výuky pro docílení požadované úrovně znalostí a dovedností. Někteří studenti jsou velmi talentovaní a je třeba je vést poněkud jinak než ostatní, aby se jejich talent mohl rozvíjet. Při běžném způsobu výuky je to jen těžko realizovatelné. Využijeme-li distanční studijní opory ve výuce, kterou poněkud jiným způsobem zorganizujeme zlepší se její efektivita a výuku je možné více individualizovat. Příspěvek si klade za cíl nastínit základní způsob použití této metody a ukázat některé výsledky, kterých s ní bylo dosaženo. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info