Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod pracoviště Centrum jazykového vzdělávání. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MLÝNKOVÁ Radka

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness; TPR
Popis Článek představuje učitelům možnosti využití nejrůznějších alternativních metod a přístupů při výuce anglického jazyka ve třídách, kde se nacházejí společně s intaktními žáky také žáci se specifickými poruchami učení. Cílem tohoto článku je seznámit učitele s novými trendy ve výuce cizích jazyků a ukazát, jak je možné efektivně aplikovat tyto alternativní metody a principy u žáků s různými jazykový schopnostmi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info